• Leadgeneratie Mazda
    Build

    Om de online aanwezigheid van Mazda als merk te vergroten en leads te genereren voor de dealerorganisatie, is Béyonit bijgeschakeld om als technisch partner te voorzien in een volledig responsive lead-generatie-systeem inclusief dealerportal.

  • Redesign OrangeGas
    Build

    OrangeGas kwam bij ons met de vraag hun gehele corporate uitstraling naar een nieuw level te brengen. Eén van de uitgangspunten was hierbij een moderne, frisse en vernieuwende stijl neer te zetten waarbij OrangeGas zich profileert als pioneer op het gebied van alternatieve brandstoffen. 

    Béyonit was betrokken bij de ontwikkeling van het concept, design en doorvertaling van alle online uitingen. Inmiddels zijn alle tankstations, auto’s en communicatiemiddelen omgebouwd in de nieuwe huisstijl.

  • Handelen in vakanties met TradeYourTrip
    Build

    Concertkaartjes en tweedehands spullen online verkopen is inmiddels de normaalste zaak van de wereld. Maar wat nou als je een reis hebt geboekt maar onverhoopt niet kan?
    TradeYourTrip biedt hierin de oplossing. Het een marktplaats voor het online kopen en verkopen van reizen.

    Béyonit was verantwoordelijk voor de gehele technische realisatie van het platform. Wat overigens niet onopgemerkt is gebleven:

    Zie de uitzending van RTL Nieuws

    Zie de uitzending van RTL 4

    Of Duitse uitzending op ZDF

  • Corporate Website Rotapanel
    Build

    Béyonit is door Rotapanel als technisch partner betrokken bij de ontwikkeling van de nieuwe website. De website is uitgevoerd in het Duits, Spaans, Frans, Engels en Portugees en gebouwd op het TYPO3-framework. Door de vele visuals en effecten die in het ontwerp zijn verwerkt was snelheid-optimalisatie en responsiveness de grootste uitdaging binnen dit project.

  • Vrouw-Beurs
    Activate

    Vrouw! is in de afgelopen tien jaar uitgegroeid tot een prachtig event, waar we toch best wel heel erg trots op zijn. Het is het grootste vrouwenevent van het Noorden. In 2008 zijn we in 1 beurshal begonnen met 110 deelnemers en 9.331 bezoekers, in 2017 is dit gegroeid naar 2 beurshallen, 230 deelnemers en ruim 24.000 bezoekers. Béyonit doet dan ook vol passie en met veel trots de online campagnes. De uitgewerkte strategie bevatte de volgende middelen: Facebook campagne ((Re)targeting), banner retargeting/ targeting & een e-mailcampagne.

  • Landbouwbeurs
    Activate

    Van de nieuwste landbouwmachines en -werktuigen tot veevoeders, zaaizaden, gewasbescherming, stallenbouw en stalinrichting. Omlijst door unieke vakmomenten, interessante lezingen, het speciale Sieperda-symposium, vele netwerkbijeenkomsten, de spectaculaire Troostwijk veilingen van jong gebruikte landbouwmachines. Met als primeur een excursie naar Dairy Campus. De Noord-Nederlandse Landbouwbeurs biedt het allemaal. Béyonit is verantwoordelijk voor de online campagnes van de Landbouwbeurs. Er is gebruik gemaakt van remarketing / targeting campagnes , email en facebookcampagnes tot online reclame banners.

  • ClassicsNL
    Activate

    CLASSICSNL is dé beurs voor liefhebbers van klassieke automobielen. De beurs biedt een ruim aanbod klassieke auto’s van uiteenlopende merken en in verschillende prijsklassen, van uiterst zeldzaam tot populair.

    Béyonit heeft meegewerkt aan de online strategie voor CLASSICSNL. De middelen die gebruikt zijn: Google Display, Google Remarketing, Facebook Remarketing, Retargeting & targeting advertenties.

  • Caravana
    Activate

    Caravana is de drukst bezochte en grootste kampeerbeurs van Nederland. De beurs is de perfecte gelegenheid om als exposant uw caravan- en camper primeurs, tenten, kampeeraccessoires, camping en/of nieuwe kampeertrends onder de aandacht te brengen. Béyonit was verantwoordelijk voor een remarketing/ tarketing campagne en het beheer/ de campagne van facebook.

  • Boot Holland
    Activate

    Als de liefde voor watersport in je bloed zit, zit je goed bij Boot Holland. Dit is het nummer 1 event om het watersport seizoen te beginnen. Béyonit heeft voor Boot Holland de remarketing en targeting campagnes verzorgd, denk hierbij aan Facebook campagnes, e-mail campagnes en online banners.

  • Teaktuinhout
    Build

    Teaktuinhout.nl staat garant voor hoogwaardige, betaalbare en duurzame teakhouten tuinmeubelen. Het assortiment bestaat uit teakhouten tuintafels stoelen, stapelstoelen, standenstoelen, deckhairs, loungestoelen en loungebanken. Béyonit is gevraagd een net zo sterke, stabiele en duurzaame webshop uit te rollen waarmee de de producten van Teaktuinhout nationaal zijn te verkopen.

  • Succesmetafvallen
    Build

    Succes met afvallen is een verzamelplaats van verschillende afslankmethodes, recepten, ervaringen, tips en tricks om mensen van hun overgewicht af te helpen. Béyonit heeft een geheel nieuwe responsive website gerealiseerd waarbij de verschillende gezonde recepten en blogposts op een aantrekkelijke manier worden weergegeven. De blog is gebouwd op basis van WordPress en bevat meerdere mogelijkheden voor uitbreiding van het systeem.

  • Rotapanel
    Build

    Rotapanel is opgericht in 1964 als leverancier van Outdoor Advertising Products. Tegenwoordig is Rotapanel een bekende naam in zowel de wereld van reclame-displays als prismatische variabele meldtekens voor verkeersaansluitingen. Met tienduizenden systemen in meer dan 100 landen wereldwijd is Rotapanel een toonaangevende ontwerper en fabrikant van OOH displays en prismatische variabele berichtenverkeerstekens.

    Béyonit is door Rotapanel als technisch partner betrokken bij de ontwikkeling van de nieuwe website. De website is uitgevoerd in het Duits, Spaans, Frans, Engels en Portugees en gebouwd op het TYPO3-framework. Door de vele visuals en effecten die in het ontwerp zijn verwerkt was snelheid-optimalisatie en responsiveness de grootste uitdaging binnen dit project.

  • Dspecials
    Build

    Dutch Special Solutions is het overkoepelende label van het een aantal merken. Onder de paraplu van Dutch Special Solutions (afgekort ‘Dspecials’) vallen; ’The Droppit’, ‘Traptile’, en ‘De asbaktegel’. Dspecials is constant opzoek naar kansen en houdt zich bezich met product- en new business development. Béyonit is gevraagd om naast de webshops voor de verschillende labels, één portal te ontwikkelen waarbinnen de verschillende ondernemingen en producten van Dspecials één plek krijgen.

    De uitkomst hiervan was en Magento2-portal, uitgerold als Multi-site. Dspecials heeft hierdoor alle vrijheid nieuwe labels binnen het portaal te lanceren of eventueel een eigen shopweergave te geven. Daarbij is rekening gehouden met meertaligheid en mogelijke koppeling van externe boekhoud- en ERP-systemen.

  • Groene Vrouw
    Build

    Nienke Tode-Gottenbos begon in 2007 vanuit haar rol als darmfloratherapeut en voedingskundige te bloggen over haar passie. Daarbij ontwikkelt ze verzorgingsproducten (100% natuurlijk, handgemaakt). Haar kennis deelt ze naast haar blog, in e-books en online cursussen. Béyonit heeft voor de groene vrouw de site van een grafische en technische upgrade voorzien. De site is gebaseerd op WordPress en kent koppelingen met, betaalplugins, cursurssoftware en haar webshop winkel.groenevrouw.nl

  • Byoni
    Activate

    Byoni is het Nederlandse modelabel van Moniek Miedema. Haar ontwerpen staan bekend om haar kleurrijke, stijlvolle, tijdloze en elegante collecties. Met momenteel vijf eigen winkels door heel Nederland, diverse verkooppunten en een online store is er keurze uit meer dan 200 ByOnies in de maten 34 t/m 48. Beyonit is gevraagd de activatie van de online store voor haar rekening te nemen. De inzet van Facebook Ads, remarketing, direct mail, Adwords en Google shopping moeten Byoni een landelijke bekendheid geven en de omzet binnen 1 jaar verdrievoudigen.

  • Lion Lease
    Build

    Lion Lease is een leasemaatschappij voor personen- en bedrijfswagens met een natuurlijke voorkeur voor alternatieve brandstoffen. Béyonit is vanaf het eerste uur betrokken bij de realisatie van de huisstijl, de website en het artwork. Na 1,5 was het tijd om de website te herzien. Er is een transitie gemaakt van WordPress naar TYPO3 om maatwerk-modules makkelijker op te kunnen ontwikkelen, en de groei en klantvraag ook technisch op te kunnen vangen.

  • Magnumfootwear
    Build

    Magnum schoenen staan bekend als kwalitatief hoogwaardige werk- en veiligheidsschoenen. Het merk is hierdoor ook voornamelijk bekend bij brandweerlieden, politieagenten, militairen of ambulancepersoneel. Béyonit is gevraagd een geheel eigen webshop voor Magnum Footwear te realiseren Magento2. De huisstijl en look & feel van de leverancier moet hierbij gewaarborgd blijven.

  • Blundstone
    Build

    Blundstone schoenen zijn het best te omschrijven als stijlvolle werk- en veiligheidsschoenen. Als follow-up van de webshop realisatie van Dicks’s Dumpstore die leverancier is van Blundstone zijn we gevraagd ook hiervoor een aparte Webshop te realiseren. De webshop is gebouwd op basis van het geheel vernieuwde Magento2 framework waarmee de shop klaar is voor de toekomst.

  • Dicks
    Build

    Dicks is een speciaalzaak in outdoor, schietsport, messen en werkkleding. Met hun winkel aan over de kelders 8 zijn ze al 25 jaar een begrip in Leeuwarden. Naast hun fysieke winkel verkopen ze hun assortiment vanuit hun webshop door heel Nederland. Béyonit is gevraagd de huidige webshop volledig op de schop te nemen en te voorzien van een nieuw design. De menustructuur en shop-routines zijn opnieuw onder de loep genomen en geoptimaliseerd om de conversie te verhogen.

  • Handelen in vakanties met TradeYourTrip
    Build

    Concertkaartjes en tweedehands spullen online verkopen is inmiddels de normaalste zaak van de wereld. Maar wat nou als je een reis hebt geboekt maar onverhoopt niet kan?
    TradeYourTrip biedt hierin de oplossing. Het een marktplaats voor het online kopen en verkopen van reizen.

    Béyonit was verantwoordelijk voor de gehele technische realisatie van het platform. Wat overigens niet onopgemerkt is gebleven:

    Zie de uitzending van RTL Nieuws

    Zie de uitzending van RTL 4

    Of Duitse uitzending op ZDF

     

     

     

  • Redesign OrangeGas
    Build

    OrangeGas kwam bij ons met de vraag hun gehele corporate uitstraling naar een nieuw level te brengen. Eén van de uitgangspunten was hierbij een moderne, frisse en vernieuwende stijl neer te zetten waarbij OrangeGas zich profileert als pioneer op het gebied van alternatieve brandstoffen. 

    Béyonit was betrokken bij de ontwikkeling van het concept, design en doorvertaling van alle online uitingen. Inmiddels zijn alle tankstations, auto’s en communicatiemiddelen omgebouwd in de nieuwe huisstijl.

  • Online Dealerdashboard
    Build

    Om inzicht te krijgen in welke aanvragen en ‘leads’ naar welke dealers gaan vanuit de corporate website en ikwileenmazda.nl, is er voor het gehele dealerkanaal een online dashboard ingericht. De dealer kan op één centrale plek haar leads inzien. De dealerorganisatie kan daarbij de prestaties van alle dealers inzien.

  • Akteportaal Nederland
    Activate Build Enable

    Akteportaal is het digitaal portaal voor het laten opmaken van notariële akten en stukken door een landelijk dekkend netwerk van notarissen. Béyonit is betrokken geweest bij de uitwerking van het concept, de realisatie van de websites, de leadverwerking en speelt een belangrijke rol in het activeren van onder andere de aangesloten makelaars, notarissen en particulieren.

  • Vrouw! on Tour
    Activate Build Enable

    Beurs Vrouw! is al 7 jaar lang hét vrouwenevenement van Noord-Nederland. Dit jaar maakte Vrouw! voor het eerst een uitstapje naar de nabij gelegen provincie Groningen. Van 24 okt. t/m 26 okt. 2014 werd het MartiniPlaza Groningen klaar gemaakt voor dit op en top vrouwenevenement.

    Béyonit heeft voor ‘Vrouw! on tour’ een aparte responsieve verkooppagina opgezet, online activatiecampagne verzorgd en een teaservideo gemaakt om een nieuwe publiek in een andere omgeving alvast een idee te geven van de sfeer en diverse activiteiten.

  • Beurs Gezin
    Activate Build Enable

    De beurs Gezin is een driedaags evenement in het WTC EXPO waar je alles vindt wat je maar kunt bedenken rondom het Gezin. Van zwangerschap, verzorging, kleding en interieur. Tot praktische zaken als kraamzorg, kinderwagens, opvang en onderwijs. Béyonit verzorgde voor de beurs Gezin een Responsive ticketwebsite en de gehele online activatiecampagne. Denk hierbij aan de inzet van Facebook Advertising, Remarketing, Display Campagnes, en social media-uitrol.

  • LionLease
    Activate Build Enable

    Lion Lease is de eerste 100% groene leasemaatschappij. Béyonit is bijgeschakeld om in de opstartfase van de organisatie alle on- en offline communicatie vorm te geven en te implementeren. Denk hierbij aan het ontwerp van het logo tot de beursstand en corporate website.

  • Simbion Europe
    Build

    Concept, bouw en beheer responsive corporate website Simbion Europe.

    Simbion is gespecialiseerd in de verkoop van hoge kwaliteit accessoires op het gebied van auto-elektronica.

  • Facebookcampagne Boot Holland
    Activate Build

    Concept, advies, bouw en beheer Facebookactie Boot Holland.

    Campagneperiode: 12 dagen
    Resultaat:
    1.511+ fans

     

  • Acer for Education
    Build

    Bouw en beheer microwebsite. Implementatie binnen corporate website.

    ‘Win een Complete Classroom Makeover t.w.v € 15.000,-‘

     

  • Online Kick-off RELIEVE Mobile
    Activate Enable

    Concept, strategie en advies brandingcampagne. Inzet Facebookcampagne + online advertising.

    Middelen: Google Display, Google Remarketing, Facebook Ads, Facebook Remarketing, Facebook Canvas
    Resultaat: 1795+ fans, 26.000+ website bezoekers, 15.000.000+ impressions