Béyonit: Vrouw! Beurs

Build, campagnes

Vrouw!

Béyonit beheert de online campagnes voor Vrouw! en heeft een nieuwe website ontwikkeld.

Vrouw! is in de afgelopen tien jaar uitgegroeid tot een prachtig event, waar we toch best wel heel erg trots op zijn.

Het is het grootste vrouwenevent van het Noorden. In 2008 zijn we in 1 beurshal begonnen met 110 deelnemers en 9.331 bezoekers, in 2017 is dit gegroeid naar 2 beurshallen, 230 deelnemers en ruim 24.000 bezoekers.

Béyonit doet dan ook vol passie en met veel trots de online campagnes en heeft een nieuwe website ontwikkeld. De uitgewerkte strategie bevatte de volgende middelen: Facebook campagne ((Re)targeting), banner retargeting/ targeting & een e-mailcampagne.

Béyonit was betrokken bij de ontwikkeling en de bouw van de website en het designen & analyseren van online campagnes
Bekijk website
Ons werk op display

Onze referenties