Cashbacks, funback, loyalty-programma's efficiënt kunnen managen.
Béyonit was betrokken bij de ontwikkeling van het concept, de techniek en het analyseren van de resultaten.
Merkactivatie
LG
Cashbacks, funback, loyalty-programma's efficiënt kunnen managen.
Het Béyonit Loyalty Framework biedt fabrikanten, importeurs, distributeurs en mediabureau's de mogelijkheid op efficiënte wijze loyaliteitsprogramma's op te zetten. Denk hierbij aan beloningssystemen, spaarprogramma's en e-learnings.
Hiernaast hebben we een module ontwikkeld om cashbacks, funbacks en winacties te organiseren en te managen. Het gehele proces van deelname, registratie, validatie, uitbetaling en rapportage is op elk moment van de campagne real-time inzichtelijk.
Vroeger was alles anders. Ook Béyonit heette toen nog anders en had een andere samenstelling (Convere | ConvereOnline). Aan de drive om merken te bouwen, te activeren en het creëren van engagement en sales is weinig veranderd.
Hieronder een kijkje terug in de tijd
Béyonit was betrokken bij de ontwikkeling van het concept, de techniek en het analyseren van de resultaten.