Over Béyonit

Wie zijn wij?

Stel: je hebt een geniaal product. Maar hoe breng je dat aan de man?
Hoe laat jij anderen net zo enthousiast over jouw ontwikkeling worden? Gewoon… ons bellen. Of mailen, appen, sms’en.

Wij genereren traffic

Wij weten hoe het voelt om iets fantastisch in handen te hebben en dat te willen delen met de wereld. Een product, event, strategie, dienstverlening, look & feel, name it… Jij wilt verkopen, wij regelen dat.

Hoe dan?

Met weldoordachte strategieën. Geen losse flodders en ideeën. Maar eenduidige en samenhangende online platformen, acties en campagnes, inclusief vervolgtraject. Die vormen de basis, de rest volgt daarna. 

Ready for action

We gaan voor lange-termijn-relaties, geen one night stands. We laten je niet zwemmen, maar blijven bij je. Ook na de introductie: verder denken, doorontwikkelen. We zetten aan tot koop, tot die ene klik op de juiste plek: de ‘ja-ik-wil-kopen-plek’. 

Klaar om ook jouw organisatie een boost te geven?

Wij maken van jouw klanten jouw ambassadeurs.
Oprichters
Wie zitten er achter Béyonit?

Bram Niemendal (1969) Je zou het niet zeggen, maar zo langzaamaan is hij een ‘oude rot in het vak’ van marketing & communicatie aan het worden. Met respect uiteraard.

Niche in Noord-Nederland
Hij stond als mede-eigenaar van Stratim Interactive aan de wieg van de eerste internetbedrijven in Noord-Nederland. De man met een dijk aan ervaring en een enorm netwerk. Hij weet met succes diverse organisaties op te zetten, te positioneren en te professionaliseren.

Jouw idee vertaald naar keiharde doelen
Bij Béyonit houdt hij zich bezig met essenties vertalen naar een doelgerichte aanpak. Bram is specialist in business development, strategie & planning.

In een paar woorden:
• Open en extravert
• Enthousiast en energiek
• Gevoel voor esthetiek
• Analytisch en scherp
• Academisch waar het moet, pragmatisch waar het kan
• Werk gaat voor het meisje
• Weet je, eigenlijk blijft Bram gewoon altijd een jonge hond: rebels, maar wel te trainen en met oog voor de baas (klant in dit geval). 

Frank Zijlstra (1990) Zet hem achter een computer, soldeerbout, camera, laat hem een auto verbouwen of druk hem een  muziekinstrument in handen.

Waar zit zijn uit-knop?
Frank zet dingen in beweging. Door zijn creativiteit, technische know how en brede set aan marketing-skills weet hij mensen te bereiken, te activeren en te verwonderen. Mogen we hem de 'nerd' van Béyonit noemen? Best, wat Frank betreft. Hij is alleen wel meer dan dat. De man aan tafel die vooral druk is met nieuwe ideeën en concepten uitdenken.

In een paar woorden:
• Mediaduizendpoot
• Creatief tot op het bot
• Bruist van de ideeën (af en toe te veel voor zijn compagnon)
• Denkt net één stap vooruit in webtechnologie
• Proactief en doortastend
• Social-media-gekkie
• Vrije tijd… wat is dat? 

Binnen Béyonit zet hij zijn creativiteit in voor het MKB en de top van de zakelijke markt. Om complexe internetproducties en marketingcampagnes te bedenken en in goede banen te leiden.
Béyonit © 2018  | Privacy statement | Cookies