Referenties

Smout Family

Smout Family is een Nederlands kledingmerk gericht op zowel kinderen als ouders. De producten staan voor ‘samenzijn’, ‘aandacht’ en ‘persoonlijkheid’. Smout profileert zich als eerlijk merk. Er komen geen Chinese of Thaise kindervingertjes aan te pas. Want Smout houdt van kinderen. En kinderen moeten spelen. Hierom laat smout haar producten maken en inpakken in Europa. Door volwassen mensen. Zoals het hoort.

Bekijk case

Leadgeneratie Mazda

Om de online aanwezigheid van Mazda als merk te vergroten en leads te genereren voor de dealerorganisatie, is Béyonit bijgeschakeld om als technisch partner te voorzien in een volledig responsive lead-generatie-systeem inclusief dealerportal.

Bekijk case

Redesign OrangeGas

OrangeGas kwam bij ons met de vraag hun gehele corporate uitstraling naar een nieuw level te brengen. Eén van de uitgangspunten was hierbij een moderne, frisse en vernieuwende stijl neer te zetten waarbij OrangeGas zich profileert als pioneer op het gebied van alternatieve brandstoffen. 

Bekijk case

Handelen in vakanties met TradeYourTrip

Concertkaartjes en tweedehands spullen online verkopen is inmiddels de normaalste zaak van de wereld. Maar wat nou als je een reis hebt geboekt maar onverhoopt niet kan? TradeYourTrip biedt hierin de oplossing. Het een marktplaats voor het online kopen en verkopen van reizen.

Bekijk case

Corporate Website Rotapanel

Béyonit is door Rotapanel als technisch partner betrokken bij de ontwikkeling van de nieuwe website. De website is uitgevoerd in het Duits, Spaans, Frans, Engels en Portugees en gebouwd op het TYPO3-framework. Door de vele visuals en effecten die in het ontwerp zijn verwerkt was snelheid-optimalisatie en responsiveness de grootste uitdaging binnen dit project.

Bekijk case

Vrouw-Beurs

Vrouw! is in de afgelopen tien jaar uitgegroeid tot een prachtig event, waar we toch best wel heel erg trots op zijn. Het is het grootste vrouwenevent van het Noorden. In 2008 zijn we in 1 beurshal begonnen met 110 deelnemers en 9.331 bezoekers, in 2017 is dit gegroeid naar 2 beurshallen, 230 deelnemers en ruim 24.000 bezoekers. Béyonit doet dan ook vol passie en met veel trots de online campagnes. 

Bekijk case

Landbouwbeurs

Van de nieuwste landbouwmachines en -werktuigen tot veevoeders, zaaizaden, gewasbescherming, stallenbouw en stalinrichting. Omlijst door unieke vakmomenten, interessante lezingen, het speciale Sieperda-symposium, vele netwerkbijeenkomsten, de spectaculaire Troostwijk veilingen van jong gebruikte landbouwmachines. Met als primeur een excursie naar Dairy Campus

Bekijk case

ClassicsNL

CLASSICSNL is dé beurs voor liefhebbers van klassieke automobielen. De beurs biedt een ruim aanbod klassieke auto’s van uiteenlopende merken en in verschillende prijsklassen, van uiterst zeldzaam tot populair.

Bekijk case

Caravana

Caravana is de drukst bezochte en grootste kampeerbeurs van Nederland. De beurs is de perfecte gelegenheid om als exposant uw caravan- en camper primeurs, tenten, kampeeraccessoires, camping en/of nieuwe kampeertrends onder de aandacht te brengen. Béyonit was verantwoordelijk voor een remarketing/ tarketing campagne en het beheer/ de campagne van facebook.

Bekijk case

Boot Holland

Als de liefde voor watersport in je bloed zit, zit je goed bij Boot Holland. Dit is het nummer 1 event om het watersport seizoen te beginnen. Béyonit heeft voor Boot Holland de remarketing en targeting campagnes verzorgd, denk hierbij aan Facebook campagnes, e-mail campagnes en online banners.

Bekijk case

Teaktuinhout

Teaktuinhout.nl staat garant voor hoogwaardige, betaalbare en duurzame teakhouten tuinmeubelen. Het assortiment bestaat uit teakhouten tuintafels stoelen, stapelstoelen, standenstoelen, deckhairs, loungestoelen en loungebanken. Béyonit is gevraagd een net zo sterke, stabiele en duurzaame webshop uit te rollen waarmee de de producten van Teaktuinhout nationaal zijn te verkopen.

Bekijk case

Succesmetafvallen

Succes met afvallen is een verzamelplaats van verschillende afslankmethodes, recepten, ervaringen, tips en tricks om mensen van hun overgewicht af te helpen. Béyonit heeft een geheel nieuwe responsive website gerealiseerd waarbij de verschillende gezonde recepten en blogposts op een aantrekkelijke manier worden weergegeven. De blog is gebouwd op basis van WordPress en bevat meerdere mogelijkheden voor uitbreiding van het systeem.

Bekijk case

Dspecials

Dutch Special Solutions is het overkoepelende label van het een aantal merken. Onder de paraplu van Dutch Special Solutions (afgekort ‘Dspecials’) vallen; ’The Droppit’, ‘Traptile’, en ‘De asbaktegel’. Dspecials is constant opzoek naar kansen en houdt zich bezich met product- en new business development. Béyonit is gevraagd om naast de webshops voor de verschillende labels, één portal te ontwikkelen waarbinnen de verschillende ondernemingen en producten van Dspecials één plek krijgen.

Bekijk case

Groene Vrouw

Nienke Tode-Gottenbos begon in 2007 vanuit haar rol als darmfloratherapeut en voedingskundige te bloggen over haar passie. Daarbij ontwikkelt ze verzorgingsproducten (100% natuurlijk, handgemaakt). Haar kennis deelt ze naast haar blog, in e-books en online cursussen. Béyonit heeft voor de groene vrouw de site van een grafische en technische upgrade voorzien. De site is gebaseerd op WordPress en kent koppelingen met, betaalplugins, cursurssoftware en haar webshop winkel.groenevrouw.nl

Bekijk case

Byoni

Byoni is het Nederlandse modelabel van Moniek Miedema. Haar ontwerpen staan bekend om haar kleurrijke, stijlvolle, tijdloze en elegante collecties. Met momenteel vijf eigen winkels door heel Nederland, diverse verkooppunten en een online store is er keurze uit meer dan 200 ByOnies in de maten 34 t/m 48. 

Bekijk case

Lion Lease

Lion Lease is een leasemaatschappij voor personen- en bedrijfswagens met een natuurlijke voorkeur voor alternatieve brandstoffen. Béyonit is vanaf het eerste uur betrokken bij de realisatie van de huisstijl, de website en het artwork. Na 1,5 was het tijd om de website te herzien. Er is een transitie gemaakt van WordPress naar TYPO3 om maatwerk-modules makkelijker op te kunnen ontwikkelen, en de groei en klantvraag ook technisch op te kunnen vangen.

Bekijk case

Magnumfootwear

Magnum schoenen staan bekend als kwalitatief hoogwaardige werk- en veiligheidsschoenen. Het merk is hierdoor ook voornamelijk bekend bij brandweerlieden, politieagenten, militairen of ambulancepersoneel. Béyonit is gevraagd een geheel eigen webshop voor Magnum Footwear te realiseren Magento2. De huisstijl en look & feel van de leverancier moet hierbij gewaarborgd blijven.

Bekijk case

Blundstone

Blundstone schoenen zijn het best te omschrijven als stijlvolle werk- en veiligheidsschoenen. Als follow-up van de webshop realisatie van Dicks’s Dumpstore die leverancier is van Blundstone zijn we gevraagd ook hiervoor een aparte Webshop te realiseren. De webshop is gebouwd op basis van het geheel vernieuwde Magento2 framework waarmee de shop klaar is voor de toekomst.

Bekijk case

Dicks

Dicks is een speciaalzaak in outdoor, schietsport, messen en werkkleding. Met hun winkel aan over de kelders 8 zijn ze al 25 jaar een begrip in Leeuwarden. Naast hun fysieke winkel verkopen ze hun assortiment vanuit hun webshop door heel Nederland. Béyonit is gevraagd de huidige webshop volledig op de schop te nemen en te voorzien van een nieuw design. De menustructuur en shop-routines zijn opnieuw onder de loep genomen en geoptimaliseerd om de conversie te verhogen.

Bekijk case

Online Dealerdashboard

Om inzicht te krijgen in welke aanvragen en ‘leads’ naar welke dealers gaan vanuit de corporate website en ikwileenmazda.nl, is er voor het gehele dealerkanaal een online dashboard ingericht. De dealer kan op één centrale plek haar leads inzien. De dealerorganisatie kan daarbij de prestaties van alle dealers inzien.

Bekijk case

Akteportaal Nederland

Akteportaal is het digitaal portaal voor het laten opmaken van notariële akten en stukken door een landelijk dekkend netwerk van notarissen. Béyonit is betrokken geweest bij de uitwerking van het concept, de realisatie van de websites, de leadverwerking en speelt een belangrijke rol in het activeren van onder andere de aangesloten makelaars, notarissen en particulieren.

Bekijk case

Beurs Gezin

De beurs Gezin is een driedaags evenement in het WTC EXPO waar je alles vindt wat je maar kunt bedenken rondom het Gezin. Van zwangerschap, verzorging, kleding en interieur. Tot praktische zaken als kraamzorg, kinderwagens, opvang en onderwijs. Béyonit verzorgde voor de beurs Gezin een Responsive ticketwebsite en de gehele online activatiecampagne. Denk hierbij aan de inzet van Facebook Advertising, Remarketing, Display Campagnes, en social media-uitrol.

Bekijk case

Simbion Europe

Concept, bouw en beheer responsive corporate website Simbion Europe.

Simbion is gespecialiseerd in de verkoop van hoge kwaliteit accessoires op het gebied van auto-elektronica.

Bekijk case

Acer for Education

Concept, bouw en beheer responsive corporate website Simbion Europe.

Simbion is gespecialiseerd in de verkoop van hoge kwaliteit accessoires op het gebied van auto-elektronica.

Bekijk case

Deel #STmoment met NRC

Advies en bouw socialmediacampagne in het verlengde van de Seat Leon ST introductie. Bouw en beheer responsive actiewebsite waarbij alle berichtgeving rondom #STmoment werd verzameld en vanuit online- en printmedia op kon worden aangestuurd.

Bekijk case

Online Kick-off RELIEVE Mobile

Concept, strategie en advies brandingcampagne. Inzet Facebookcampagne + online advertising.

Middelen: Google Display, Google Remarketing, Facebook Ads, Facebook Remarketing, Facebook Canvas
Resultaat: 1795+ fans, 26.000+ website bezoekers, 15.000.000+ impressions.

Bekijk case

RELIEVE Mobile

Advies, bouw en beheer van responsive corporate website RELIEVE Mobile.

Implementatie van opwaardeersysteem KPN.

Bekijk case

The Voice of Holland

Directe interactie met klanten realiseren en Facebookpagina activeren.

Middel: Actiepagina op Facebook
Resultaat: 861 deelnemers Facebook | 16 Sales Samsung Galaxy S II

Bekijk case

Livit

Concept en creatie van webshop en tailor made POS-materiaal.

Bekijk case

LG Cashback

Bouw en beheer van cashback-website voor Nederland en België. Begeleiding implementatie binnen corporate website.

LG G2 ‘Nu met €50,- Cashback’ 
LG G PAD ‘Nu met €50,- Cashback’

Bekijk case

HTC Porsche Performance

Het creëren van Engagement met sales medewerkers voor HTC producten.

Bronnen: Website, webkey, t-shirt, cheat boek, kantine poster, kick-off doos 
Kanaal: Nederlandse retail 
Resultaat: Gemaakt engagemen op de werkvloer

Bekijk case

Logitech Cadeau 500

Concept, creatie en productie van 360° campagne, inclusief tour langs de prijswinnaars.

Bekijk case

The Key to Break Free

Engagement creeëren bij sales staff voor Breakfree campagne via social media : website, shopvisit en beachparty

Middelen: Website, shopvisit en beachparty
Kanaal: Dixons, BCC, MediaMarkt
Resultaat: 80 teams, 4.000+ likes en salesgroei

Bekijk case

Doe de test met Jabra

Concept en ontwikkeling van merkcampagne, d.m.v on- en offline communicatie, actiewebsite en fulfilment.

Bekijk case
Béyonit © 2018