Deel jouw #STmoment met NRC

SEAT & NRC Next

Béyonit heeft in opdracht van Seat Nederland de socialmediacampagne ontworpen en gebouwd ter introductie van de Seat Leon ST. 

Social Media Campagne

Béyonit heeft Seat geholpen bij de introductie van de Seat Leon ST door advies te geven en een socialmediacampagne op te zetten. Hierbij lag de focus op het vergroten van de online aanwezigheid en het stimuleren van interactie met de doelgroep.

Daarnaast heeft Béyonit een responsive actiewebsite ontwikkeld en beheerd waar alle berichtgeving rondom de #STmoment-campagne verzameld werd. Dit maakte het mogelijk om vanuit zowel online- als printmedia op de campagne aan te sturen en deze verder te verspreiden.

Door nauw samen te werken met Seat en de doelgroep goed in kaart te brengen, kon Béyonit een effectieve campagne neerzetten en zo het merk versterken.

Uw bedrijf ook een boost geven?

Neem contact op
Ons werk op display

Onze referenties