Content, Creatie, Development

Relieve Mobile

Voor een nieuwe Nederlandse Start-up RELIEVE Mobile werd Béyonit (destijds Convere | ConvereOnline) gevraagd de gehele merkintroductie van A tot Z vorm te geven.

RELIEVE Mobile werd geïntroduceerd als nieuwe telecomaanbieder in Nederland die haar pijlen had gericht op jongeren tussen de 8 en 18 jaar. RELIEVE Mobile maakte gebruik van het bestaande KPN-netwerk en werd geactiveerd via het retailkanaal van Bart Smit. Béyonit realiseerde voor RELIEVE Mobile een volledig responsive corporate website inclusief het externe opwaardeersysteem van KPN. Naast werden alle displays en offline communicatie-uitingen verzorgd.

Om de nieuwe Nederlandse telecomaanbieder RELIEVE Mobile onder haar doelgroep (jongeren van 8 tot 18) te activeren werd door Béyonit een online activatie campagne opgezet waarbij gratis 2500 RELIEVE simkaarten werden weggegeven. Deze actie is op Facebook aangekondigd en verspreid via Facebook-ads, display, RTB en via direct mail. Béyonit was gedurende de merkintroductie volledig verantwoordelijk voor alle social-media-uitingen, contentcreatie en webcare.

Meer weten over Relieve Mobile?

Bekijk website
Ons werk op display

Onze referenties