Over Beyonit

Béyonit is een full-service interactief communicatiebureau: kostenbewust, resultaatgericht en met topprestaties in onderscheidende en steeds weer vernieuwende creativiteit. We ontwikkelen en implementeren doeltreffende responsive websites, webshops, applicaties en andere relevante communicatietoepassingen. Geen losse ideetjes, maar eenduidige en samenhangende online platformen. Bedoeld om jouw doelgroep te bereiken, te raken en vooral te activeren.

De focus van Béyonit ligt op het creëren van interacties tussen klanten en hun doelgroep. Op het bouwen van waardevolle relaties tussen mens en merk. Dat doen we met de inzet van strategische online campagnes en acties, inclusief het vervolgtraject. Op die manier stimuleren we het koopproces en maken we van jouw klanten (of fans) ambassadeurs van jouw bedrijf of merk.

Oprichters

Bram Niemendal

Bram Niemendal

Bram Niemendal (1969) is al ruim 15 jaar actief in (online) marketing & communicatie. Als mede-eigenaar van Stratim Interactive startte hij één van de eerste internetbedrijven in Noord-Nederland op. Tijdens en na die periode wist hij met succes diverse organisaties op te zetten, te positioneren en te professionaliseren. Bram is een open, extraverte en enthousiaste persoonlijkheid. Energiek vooral, met een groot gevoel voor vorm en schoonheid. Hij weet situaties en omstandigheden snel te analyseren. Om vervolgens even snel de essentie te vertalen naar een doelgerichte aanpak. Bram is specialist in business development (strategie & planning), social media en webmarketing. Bij Béyonit houdt hij zich onder meer bezig met sales en techniek.

Frank Zijlstra

Frank Zijlstra

Frank Zijlstra (1990)  is sinds jaar en dag verknocht aan internet en computers en besloot de opleiding Communication & Multimedia Design te volgen. Parallel aan zijn opleiding runde hij een eenmanszaak, gespecialiseerd in webvideo’s en socialmediamarketing. Na zijn afstuderen werkte hij op freelance basis als socialmediaspecialist bij Coolminds. Frank was verantwoordelijk voor advies, concept en strategie. Zijn proactieve houding, creativiteit en doortastendheid werden alom gewaardeerd. De invulling van een opdracht bij ConvereOnline resulteerde daarom in 2012 uiteindelijk in een partnership. Frank weet als geen ander een brug te leggen tussen concepten en een succesvolle online uitrol. Bij Béyonit richt hij zich op online marketing, conceptontwikkeling en de operationele invulling van acties en socialmediacampagnes.