Enable

Maak van klanten ambassadeurs

Enable


De campagne is gelanceerd, iedereen, van retailer/e-tailer tot consument, is geprikkeld en klaar voor actie. Nu moet het gebeuren. Maar hoe pak je dat aan? Béyonit gaat door waar andere bureaus stoppen. Want ook in het vervolgtraject bieden wij je volledige ondersteuning. Van klantenservice en communitymanagement tot de logistieke en financiële afhandeling.  We ontzorgen je van A tot Z.  Niet onbelangrijk, zeker nu de consument steeds hogere eisen stelt.

Fulfillment

Het verzorgen van het gehele actieproces en alles wat er bij komt kijken. Of het nou gaat om financiële afdeling van promoties, opslag of distributie van artikelen, het reageren op uitlatingen op social media, Béyonit biedt de uitkomst.

Helpdesk

Béyonit helpt je bij het inrichten en succesvol laten functioneren van een helpdesk. Bedoeld om een bijdrage te leveren aan je goede reputatie en om reputatieschade te voorkomen. We reageren op vragen, problemen, klachten en comlimenten van je doelgroep. Via chat, social media of telefoon. Indien gewenst 24/7.
 

Logistieke afhandeling

Minstens zo belangrijk als het ontwikkelen en lanceren is de logistieke afhandeling van je campagne of actie. Daarom nemen we in samenwerking met onze distributiepartner ook die activiteit voor jou uit handen. Van opslag tot huis-aan-huis distributie. En alles wat daar tussen moet gebeuren. In heel Europa.

Project Management

Een campagne of actie valt of staat met de wijze waarop het project wordt georganiseerd, voorbereid, gepland, uitgevoerd en afgerond. Om jou duidelijkheid en overzicht te verschaffen krijg je te maken met één vaste contactpersoon. Jouw contactpersoon managed het gehele actietraject, inclusief tussentijdse en eindrapportages.

Klaar om ook jouw organisatie een boost te geven?

Wij maken van jouw klanten jouw ambassadeurs.
Béyonit © 2018  | Privacy statement | Cookies